Contul meu
Cosul meu

Nu ai niciun produs in cos.

Modalitati de plata si livrare

REGULI COMENZI ONLINE

Pentru o cât mai bună desfășurare a comenzilor și pentru a te asigura că vei putea comanda tot timpul produsele dorite, te invităm să citești cu atenție câteva reguli esențiale:

  • la plasarea unei comenzi, indiferent de modul de plată, vei fi înștiințat pe e-mail de primirea comenzii, iar ulterior privind data de disponibilitate a produselor și data livrării lor
  • comenzile achitate online garantează existența produsului în stoc și livrarea lui în cel mai scurt timp posibil
  • procesarea comenzilor cu livrare la domiciliu se face în ordinea plasării comenzii. Existența produsului în stoc precum și detalii despre starea produsului (nou/resigilat) va fi confirmată de un operator (telefonic sau pe e-mail)
  • în cazul în care, din diverse motive, refuzați 3 comenzi / produse returnate ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea viitoarelor comenzi venite pentru aceeași adresă de livrare
  • promoțiile NU se cumulează cu alte vouchere de reducere sau cu alte oferte
  • în cazul campaniilor care prevăd plasarea de Precomenzi, ordinea onorării acestora va fi următoarea:

    a) se vor trata cu prioritate precomenzile pentru care se achită avans la plasarea comenzii

    b) precomenzile vor fi onorate în ordinea primirii lor și în limita stocului disponibil

CUM COMAND?

Pentru a achiziționa produse, aveți la dispoziție butonul "Adaugă în coș". Odată adăugate în coș, produsele vor apărea în "Coșul meu", de unde puteți modifica, șterge și adăuga alte produse.

Odată stabilită lista de produse achiziționate, puteți continua comanda prin adăugarea unei adrese de livrare și alegerea modalității de plată.

Vrei să cumperi în RATE? SUNĂ-NE la 031.9993.

CUM PLĂTESC?

Modalitățile de plată sunt:

1. Plata prin numerar

La livrarea prin curier, la domiciliu. Puteți achita contravaloarea prin ramburs, în momentul livrării produsului prin curier rapid.

2. Plata prin card
Produsele comandate pot fi achitate și online, prin card bancar, în momentul comenzii. Tipurile de card acceptate sunt Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Plățile sunt procesate prin intermediul procesatorului de plăți, mobilPay. Datele cardului dumneavoastră nu vor fi solicitate sau stocate.

3. Transfer bancar 
Puteți efectua un transfer bancar, pe baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe mail în urma achiziționării produsului.

4. Rate egale, fără dobândă

a. Card Avantaj

Folosind Card Avantaj de la Credit Europe Bank poți plăti în 1, 3, 6 sau 12 rate egale, fără dobândă.

Cum puteți obține CardAvantaj?

  • Puteți merge la orice sucursală Credit Europe Bank
  • Aplicați online pe www.cardavantaj.ro la secțiunea "Aplică acum"
  • Sunați la CEBLine apelând numerele 0801.000.000 (apelabil din rețeaua fixă Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice rețea) și solicitați emiterea unui CardAvantaj

b. Card Star BT

Prin programul Star BT de la Banca Transilvania poți beneficia de 2, 3, 6 sau 12 rate egale, fără dobândă.

Detalii: www.starbt.ro/star_bt/Despre_Star_BT_Ce_este.html

c. Card Alpha Bank

Folosind Alpha Card poți achiziționa produsele în 2 până la 12 rate egale fără dobândă.

Cum puteți obține un Alpha Card?
  • Aplicați on-line pe www.alphabank.ro
  • Sunați la numărul: 08008 25742 (apel gratuit) și solicitați emiterea unui card

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura dumeaneavoastră (în funcție de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei mobilPay.

LIVRARE (curier DPD)

Livrarea produselor se face doar pe teritoriul României, prin firma de curierat rapid DPD.

Comenzile plasate până în ora 17:30 se vor livra în 24 ore de la primirea comenzii. Comenzile plasate după ora 17:30 se vor livra în 48 ore de la primirea comenzii. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc.

Comenzile plasate vineri după ora 17.30, sâmbătă și duminică se vor procesa în cursul zilei de luni și se vor livra în 24 ore. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc.

Pentru comenzile cu valoare totală mai mare de 100 RON (TVA inclus) livrarea este GRATUITĂ.

În cazul comenzilor cu valoare totală mai mică de 100 RON (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 12.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și pe factura emisă către dumneavoastră.

În cazul retururilor de marfă, costul transportului nu se returnează.

După livrarea comenzii, aveți obligația de a verifica conținutul coletului. Se va verifica integritatea și aspectul produsului și a accesoriilor din pachet. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luata în considerare.

LIVRARE ÎN ACEEAȘI ZI (curier Sameday)

Livrarea produselor în aceeași zi se face doar în București prin firma de curierat rapid Sameday și este valabilă în intervalul Luni - Vineri.

Comenzile plasate până în ora 16:00 se vor livra în aceeași zi, până în ora 22.00. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc.

Pentru comenzile cu valoare totală mai mare de 100 RON (TVA inclus) livrarea este GRATUITĂ.

În cazul comenzilor cu valoare totală mai mică de 100 RON (TVA inclus) se va aplica un cost de transport de 22.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și pe factura emisă către dumneavoastră.

în cazul retururilor de marfă, costul transportului nu se returnează.

După livrarea comenzii, aveți obligația de a verifica conținutul coletului. Se va verifica integritatea și aspectul produsului și a accesoriilor din pachet. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luata în considerare.

RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE

Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, poti denunta unilateral contractul in termenul de 14 zile de la data intrarii in posesia fizica si returna produsul(e), iar noi iti oferim 3 optiuni:

a) iti returnam suma de bani

b) iti inlocuim produsul cu un alt produs identic

c) poti folosi banii proveniti din stornarea produsului, pentru achitarea altui produs.